قبل از راه اندازی باشگاه مشتریان در 5حوزه همراه و پشتیبان شما خواهیم بود.
- مشاوره در جهت راه اندازی باشگاه مشتریان
- انتخاب زیرساخت مناسب برای راه اندازی باشگاه
- طراحی مدل باشگاه مشتریان
- سناریو چینی جهت وفادار سازی مشتریان
- طرح توسعه باشگاه متناسب با توسعه فعالیت ها
ما سعی کردیم تمامی مایحتاج شما رو در قالب یک پکیج در جهت راه اندازی یک باشگاه مشتریان موفق فراهم کنیم و در نهایت با آموزش های لازم، شما عزیزان را در جهت استقرار و پیاده سازی باشگاه مشتریان در مجموعه تان همراهی می کنیم.
- مشاوره در جهت راه اندازی باشگاه مشتریان
تجربه به ما ثابت کرده که پروژه های باشگاه مشتریان زمانی در یک کسب و کار موفق است. که مدیران آن کسب و کار یک ذهنیت کامل و جامعی نسبت به برنامه های وفاداری و همچنین از قدرت تحلیل اطلاعات جهت طراحی و پیاده سازی سناریوهای وفاداری، زیرساخت مناسب، اطلاع رسانی، طراحی کمپین تبلیغاتی و … برخوردار باشند.
به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از هر تصمیمی در جهت راه اندازی سرویس های وفادارسازی مشتریان از مشاوره های تیم تخصصی ما در این زمینه بهره مند شوید.
کارشناسان مجموعه ما در اولین گام آمادگی دارند تا برای کسب و کار شما بصورت کاملاً رایگان مشاوره های پیش از خرید سرویسهای وفاداری را ارائه نمایند.
- انتخاب زیر ساخت مناسب برای راه اندازی باشگاه
شرکتهای بسیاری هستند که سرویسهای وفاداری و باشگاه مشتریان را ارائه می کنند، اما به خاطر داشته باشید که باشگاه مشتریان به مانند نرم افزارهای حسابداری تک بعدی نیست.
چنانچه زیر ساخت مورد نظر امکان توسعه برای باشگاه مشتریان در ماه و سال های آینده را بر اساس سیاست های مدیران کسب و کار و انتظارات مشتریان نداشته باشه از جذابیت آن روز به روز کاسته خواهد شد.
از این رو انتخاب صحیح بهترین زیر ساخت برای راه اندازی باشگاه مشتریان قبل از راه اندازی باشگاه صورت می پذیرد. در این بخش شما می توانید از نظرات مشاوره ایی ما جهت انتخاب صحیح و مناسب با کسب و کارتان، از بهترین زیر ساخت باشگاه مشتریان بهره مند شوید.
نکته مهم بعد از انتخاب زیر ساخت مناسب برای راه اندازی باشگاه مشتریان، طراحی و پیاده سازی صحیح و اصولی مدل باشگاه مشتریان است.
عموماً مشتریان با مدل باشگاه در تعامل هستند و روزانه در حال آنالیز، معرفی و بهره برداری از آن میباشند.
در طراحی مدل باشگاه مشتریان، ما به شما کمک می کنیم تا یک برنامه بازاریابی متناسب با کسب و کار خود مبتنی بر باشگاه مشتریان فراهم کنید. تا به شکل ویژه ای از مزیتهای باشگاه مشتریان با هدف افزایش فروش در کسب و کار خودتان بهره مند شوید.
- طراحی و سناریو چینی جهت وفاداری مشتریان
از مهمترین بخش های باشگاه مشتریان، طراحی سناریویی متمایز در کسب و کار شما است.
طراحی سناریو متمایز به کسب و کار شما می تواند مزیتهای رقابتی مناسبی برای شما ایجاد و این امکان را فراهم کند تا قبل از هر گونه اطلاع رسانی از خدمات باشگاه مشتریان، سناریو هوشمندانه طراحی و پیاده سازی شود.
در این حوزه می توانیم مشاوره های مناسبی به شما ارائه کنیم.
- طرح توسعه باشگاه متناسب با توسعه فعالیت ها
طرح توسعه باشگاه مشتریان و داده کاوی صحیح اطلاعات مشتریان، یکی دیگر از مهمترین عوامل موفقیت و تداوم در باشگاه مشتریان است.
اگر باشگاه های مشتریان به صورت منظم و هوشمندانه اقدام به توسعه زیر ساختهای باشگاه نکند، مشتریان وفادار از چرخه وفاداری خارج می شوند.
در این بخش ما در توسعه سرویسهای باشگاه مشتریان می توانیم به شما پیشنهادات ویژه ای ارائه کنیم.
در ادامه ی این مطلب از شما دعوت می کنیم تا خدمات ما را در جهت استقرار باشگاه مشتریان مطالعه و یا از طریق تکمیل فرم درخواست مشاوره با ما در ارتباط باشید.