از مهمترین دلایل ایجاد کسب و کار آنلاین را می توان به مسئله کسب درآمد و از اون مهمتر شرایط اقتصادی موجود در ایران دانست. چرا که از طرفی تغییرات رفتار و اعتماد مشتریان به خرید اینترنتی روز به روز در حال افزایش است و از طرفی دیگر با در دسترس بودن گوشی های هوشمند و اینترنت همراه، افراد بیشتری برای خرید محصولات و خدمات به صورت آنلاین استقبال می کنند.
توجه داشته باشید که:
استارت آپ های بیشتری هر روز در ایران شکل می گیرند.
بسیاری از کارها و روندهای تکراری سابق در حال انجام به صورت آنلاین هستند.
میزان افزایش استفاده از اپلیکینش ها توسط مردم هر روز در حال افزایش است و تقریبا هر سرویس و محصولی که فکرش را بکنید به صورت آنلاین در حال ارائه و عرضه خواهید دید.
و اگر امروز به فکر یک کسب و کار آنلاین نیستید مطمئن باشید که خیلی زود از رقبا عقب خواهید ماند و پول زیادی را هم از دست خواهید داد.
حتما از خودتان سوال می کنید که آیا الان وقت مناسبی برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی است؟
آیا با وجود این همه کسب و کار اینترنتی که در ایران راه افتاده هنوز فرصتی برای پیشرفت وجود دارد؟
جواب مثبته … چونکه:
خیلی از ایده ها وجود داره که هنوز توی ایران اجرا نشده و ما می تونیم به شما مشاوره بدیم که چطوری از این ایده ها استفاده کنید!
و اینکه بهت یاد میدیم که چطوری با شناخت نقاط ضعف استارتاپ های موجود در بازار برای خودتون یک کسب و کار حرفه ای تر و پر سودتر درست کنید!
اما موفقیت در ایجاد یک کسب و کار پولساز اصول خودش رو داره و نیاز داره تا بخش های مختلف یک استارتاپ یا کسب و کار آنلاین در کنار هم تکمیل و پایه ریزی بشه…
در اغلب اوقات صاحبان کسب و کارهای استارت آپی چندان با الفبای کسب و کار آشنا نیستند. آنها چنان در پیاده کردن ایدههایشان غرق شدهاند که چالشها و مشکلات سر راهشان را نادیده میگیرند.
برای همین حضور یک مشاور کسب و کار با تجربه که از چند و چون این کار آگاه باشه میتواند در موفقیت تو نقش بسزایی داشته باشد.
صاحبان استارت آپ های نوپا بخوبی می دانند که حضور یک مشاور کسب و کار یا مربی چطور مسیر رشد برندشان را تسهیل می کند.