انتخاب صحیح زیر ساخت باشگاه مشتریان در کسب و کارها یکی از عوامل موفقیت است.
افتخار داریم که پس از سالها فعالیت در حوزه ارائه سرویس های وفاداری و باشگاه مشتریان مبتنی بر تجهیزات الکترونیکی، از طریق ارائه زیرساخت هایی متناسب با کسب و کارهای مختلف، برنامه های باشگاه مشتریان را در سطوح متنوع ارائه می کنیم.
شاید شما یک فروشگاه پوشاک تک شعبه ایی باشید، شاید یک هایپرمارکت ۵۰متری، شاید یک فروشگاه موبایل و یا شاید یک فروشنده عینک و لنز باشید. طبیعتاً هزینه ایی که برای راه اندازی باشگاه مشتریان در کسب و کار خود در نظر دارید، بودجه ایی مشخص و متناسب با کسب و کار شماست.
باشگاه مشتریان ویژه کسب و کارهای عمومی متشکل از بخش های زیر است:
- پنل تحت وب باشگاه مشتریان
- سامانه هوشمند پیامکی با شماره خدماتی
- یک عدد دستگاه پوز مخصوص باشگاه مشتریان
- کارت های اختصاصی برای مشتریان
این نوع سیستم این امکان را برای هر کسب و کاری فراهم میکند تا متناسب با نوع خدمات و بودجه ای به فکر راه اندازی سیستم باشگاه مشتریان باشد.
از تجیزات بالا جهت راه اندازی باشگاه مشتریان استفاده می شود و در صورت عدم نیاز به کارت و پوز باشگاه، تنها از پنل اینترنتی و سیستم پیامکی برای ایجاد سناریو و اطلاع رسانی به مشتریان استفاده می شود.
عضویت مشتریان از طریق شماره های موبایل در باشگاه مشتریان کسب و کارها صورت می گیرد. و از همین طریق می توانند از تمام مزیت های باشگاه مشتریان بهره مند شده و پیام های اطلاع رسانی را از طریق پیامک بر روی گوشی خودشان دریافت کنند.
اما چنانچه…
- تعداد مشتریان در کسب و کار شما در روز بیش از ۱۰۰ نفر است؟
- صندوقهای موجود در فروشگاه شما بیش از ۲ عدد می باشد؟
- چند شعبه ایی هستید و مشتریان در بین شعب شما در رفت و آمد هستند؟
- و در حال ارائه خدمات اعتباری به سازمانها و مراکز هستید؟
نگران نباشید چون برای شما هم برنامه ای در نظر داریم…
شما می توانید با بهره مندی از زیر ساخت باشگاه مشتریان کسب و کارهای پر تراکنش، مجموعه ای متمایز نسبت به رقبای خودتون و در مسیر توسعه کسب و کار و افزایش درآمد خودتون بهره مند شوید…
پس از فعال سازی زیر ساخت باشگاه مشتریان کسب و کارهای پر تراکنش، صندوق های فروشگاه شما به دستگاههای Cpos باشگاه مشتریان مجهز می شود.
کارتهای الکترونیکی باشگاه مشتریان با نام برند اختصاصی شما طراحی، چاپ و بواسطه دریافت اطلاعات از میزان فروش، دوره مراجعه و اطلاعات دیگری که توسط سامانه جمع آوری و دسته بندی می شود.
در نهایت متناسب با این اطلاعات به ارائه پیشنهادات جذاب و متناسب با سلایق و علایق مشتریان در باشگاه مشتریان اقدام می شود. اجرای این سناریوها می تواند منجر به ایجاد تمایز در کسب و کار و در نهایت وفادارسازی مشتریان شود.
از جذابیت های این مدل باشگاه مشتریان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- ایجاد کانالهای توزیع جدید با هدف فروش حجمی کالا و خدمات
- انعقاد قرارداد با سازمانها و ارائه کارت های اعتباری اختصاصی با برند اختصاصی
- راه اندازی شبکه فروش اعتباری
- صدور کارتهای اعتباری فروش
- اعطای اعتبار گروهی
- دریافت انواع گزارشات
- تعدیل اعتبار و ایجاد تاریخ انقضاء در اعتبارها
- گروه بندی کارتها
- شبکه فروش اعتباری خدمات در قالب صدور کارتهای اعتباری با برند اختصاصی
مزایای باشگاه مشتریان….
از مزایای این سامانه می توان به دریافت گزارشات تحلیل رفتار مشتریان، خرید با اعتبار در کیف پول، شناسایی مشتریان وفادار و خاموش، امکان نظرسنجی آنلاین و … را داشت.
دادن اعتبار هدیه و امتیاز به مشتریان در مناسبت های مختلف با استفاده از امتیازات ویژه برای معرفی مشتریان توسط مشتریان فعلی و ده ها امکان جذاب دیگر از مزایای دیگر باشگاه مشتریان است.
چرا که کسب و کارهای هوشمند علاوه بر ایجاد روشهای جذب مشتریان وفادار اقدام به ایجاد کانالهای توزیع و فروش حجمی می کنند و شما در سامانه جامع باشگاه مشتریان می توانید به سهولت اقدام به خدمات زیر نمایید.
در این زمینه پیشنهادی جالب و جذابی رو همراه با امکانات فوق العاده و هزینه های مناسب برای شما فراهم کرده ایم تا با استفاده از این ابزارها در کسب و کارتون رونق و افزایش درآمد ایجاد کنید.
تا راه اندازی باشگاه مشتریان کسب و کارتان فقط یک تماس فاصله دارید…!