همه صنایع و سازمانها می توانند مخاطبین باشگاه مشتریان باشند. هر شرکت و سازمانی که وفادارسازی و ارتباط مداوم و موثر با مشتریان را با اعضای خودش در اولویت قرار داده و با طیف عظیم و تعداد بالای مشتریان در ارتباط می باشد، می توانند مخاطب اصلی جهت راه اندازی باشگاه مشتریان و کلوپ اعضا باشند.
برخی از مخاطبین باشگاه مشتریان جهت راه اندازی باشگاه مشتریان عبارتند از:
- بانک ها و موسسات مالی اعتباری
- شرکت های بیمه
- مراکز مشاوره و پزشکی
- تعاونی های مصرف و کالای خانگی
- شرکت های تعمیرگاهی و خدمات سرویس دهی مثل کارواش، اتو سرویس و …
- تولیدکنندگان صنایع غذایی
- قنادی ها، کافی شاپ ها، رستوران ها، فست فود ها و…
- سوپرمارکت های مواد شوینده و پاک کننده، لوازم آرایشی و بهداشتی
- مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، پزشکی، دنداپزشکی و…
- تولیدی های پوشاک و فروشندگان این حوزه
- مراکز فروش ساعت، جواهر و زیور آلات و …
- هایپرمارکت های زنجیره ای
- هتل ها، مراکز خدمات مسافرتی و گردشگری، خطوط هوایی
- مراکز خرید و مجتمع های تجاری
- موسسات و مراکز آموزشی، زبانکده ها، آموزشگاه های کنکور و …
- آموزشگاه های هنری، صنعتی، فنی و …
- باشگاه های ورزشی و تفریحی
- مراکز ارایه کننده خدمات زیبایی و سالن های آرایشی
- فروشگاه های ارائه کننده خدمات حیوانات و پت شاپ
- مراکز فرهنگی و هنری، سینما، مجموعه ها و باشگاه های ورزشی، مراکز تفریحی و…
- به عبارتی هر صنف و فعالتی که از بازگشت و خرید مجدد مشتری منتفع میشود و به درآمد خواهد رسید می تواند از خدمات باشگاه مشتریان بهره مند شود.
ا
گر شغل و حرفه ی شما در مشاغل بالا و مخاطبین باشگاه مشتریان وجود دارد و یا فکر می کنید که کماکان این سیستم می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد، جهت مشاهده و مقایسه امکانات نرم افزار باشگاه مشتریان متناسب با کسب و کارتان به صفحه محصولات باشگاه مشتریان مراجعه کنید و یا برای دریافت مشاوره های رایگان از طریق شماره های درج شده در سایت و یا از طریق فرم درخواست مشاوره در زیر همین متن با ما در ارتباط باشید…
مطمئن باشید پیشنهادات فوق العاده ای برای مدیریت هوشمندانه در کسب و کار شما مهیا کرده ایم.