در کارگاه راه اندازی باشگاه مشتریان چه می آموزید؟
صفر تا صد اصول راه اندازی باشگاه مشتریان در کسب و کار
ارزش مشتریان وفادار بیش از 10 برابر مشتریانی است که برای بار اول از شما خرید میکنند.
در شرایط بازار فعلی حفظ و وفادارسازی مشتریان به یک الزام در کسب و کارها تبدیل شده است اما متاسفانه همچنان کسب و کارهای مختلف به دنبال جذب مشتریان جدید هستند و با صرف هزینه های زیاد در تلاشند تا پای مشتریان جدید رو به کسب و کار خود باز کنند در حالی که از مشتریان قبلی خود غافل هستند.
اهداف برنامه های وفادارسازی مشتریان:
- جلوی خروج مشتری را می گیرند.
- سهم بیشتری از جیب مشتری را به کسب و کار شما اختصاص می دهند.
- مشتری را ترغیب به خرید بیشتر می کنند.
- الگویی از رفتار و ترجیحات مشتریان برای ما ارائه می کنند.
- منجر به سود بیشتر برای کسب و کار ما می شوند.
در این کارگاه ما علاوه بر ارائه راهکارها و قدم های طلایی برای راه اندازی باشگاه مشتریان، چند نمونه موردی را با هم بررسی می کنیم و در انتها چند نمونه از برنامه های وفادارسازی مشتریان را مرور می کنیم.
برخی از مباحث این دوره:
- تعریف حرفه ای از باشگاه مشتریان
- بخش بندی و برنامه ریزی برای هر بخش مشتری
- نردبان وفادار سازی مشتریان
- بایدها و نبایدها در راه اندازی باشگاه مشتری
- راهکارهای درگیرسازی مشتریان با کسب و کار
- حقایق و رازهای باشـگاه مشتریان در ایران
- انواع سناریوی رفتاری در باشگاه مشتریان
- اجزای تشکیل دهنده باشـگاه مشتریان
- راه اندازی گام به گام باشـگاه مشتریان
- بررسی نمونه های موردی باشگاه مشتریان
در این کارگاه چه چالش هایی را پاسخ می دهیم؟
- آیا باشگاه مشتریان باعث افزایش درآمد من خواهد شد؟
- آیا نمونه های موفق باشگاه مشتریان در ایران اتفاق افتاده است؟
- هزینه های راه اندازی باشگاه مشتریان چقدر است؟
- چطور می توانیم ایده های جذاب را برای مشتریانمان در باشگاه مشتریان اجرا کنیم؟
- چرا اکثر باشگاه های مشتریان با شکست مواجه می شوند؟
- آیا یک نقشه راهی اصولی برای راه اندازی باشگاه مشتریان موفق و هدفمند وجود دارد؟
چرا این کارگاه به همه مدیران کسب و کار پیشنهاد می شود؟
در طی سالیان گذشته به واسطه ارتباطی که با کارآفرینان و مدیران کسب و کار داشتم منجر به ایجاد قدم های موثری در بیزینس ها گردید و همین موضوع من را مصمم کرد تا چکیده تجربیات خودم را در قالب استقرار باشگاه مشتریان به صورت یک کارگاه عملی و کاربردی یکروزه با شما عزیزان به اشتراک بگذارم.
نکته ی ارزشمند این کارگاه این است که مطالبی که ارائه می شود صرفاً بر اساس یک سری فرضیات و مطالعات دانشگاهی نیست و تمام موارد ارائه شده در این کارگاه بارها توسط اینجانب در بیزینس های مختلفی که به عنوان مشاور افتخار همکاری را داشتم اجرا شده و نتیجه بخش بوده است و همین موضوع من را مصمم کرد تا در این کارگاه تجربیاتم رو با جزئیات و به همراه نمونه های موردی فراوان برای شما عزیزان ارائه کنم…
ضمانت بازگشت وجه ۷ روزه بدون ریسک
در صورت عدم تطابق دوره با سرفصلها، وجه پرداختی شما را بازگشت خواهیم داد.
دوره های مرتبط
سفر به قلب مشتریان
در دوره سفر به قلب مشتریان چه می آموزید؟ درگیر کردن ذهن مشتریان برای افزایش درآمد از هر مشتری! رازهای…
کارگاه کپسول میلیاردی
در کارگاه کپسول میلیاردی چه می آموزید؟ تکنیک های فروش انفجاری و تبلیغات موثر در کسب و کار میلیاردی کارگاه…
پیشاهنگان فروش
دوره آموزشی پیشاهنگان فروش دوره ای برای پرورش فروشندگان حرفه ای کسب و کار شما میتواند رشد کند و درآمدتان…
کارگاه روبیک کسب و کار
در کارگاه روبیک کسب و کار چه می آموزید؟ طراحی و پیاده سازی 4 بخش حیاتی در کسب و کار…
chat_bubble_outlineنظرات
14,650,000 تومان
ثبت نام دوره متوقف شده است
شهروز اسرایان
مشاور و متخصص فروش و مارکتینگکارآفرین، مدرس و مشاور در حوزه راه اندازی کسب و کار، مارکتینگ و وفادارسازی مشتریان
ثبت نام دوره متوقف شده است
قوانین ثبت دیدگاه