در کارگاه روبیک کسب و کار چه می آموزید؟
طراحی و پیاده سازی 4 بخش حیاتی در کسب و کار پولساز
راه اندازی و توسعه یک کسب و کار پولساز به مانند درست کردن یک مکعب روبیک اصول و قواعد خاص خودش را دارد. و اگر نتوانید طبق این اصول پیش بروید باید وقت و انرژی زیادی را که مستلزم پرداخت هزینه است صرف نمایید. تا شاید بتوانید به نتیجه مطلوب که همان درست کردن مکعب روبیک یا کسب و کار موفق و پولساز است برسید…!
در حالیکه اگر این اصول را از ابتدا بدانید و به درستی در کسب و کارتان اجرا کنید. خواهید دید که چقدر سریع رشد خواهید کرد و در مدت زمان کوتاهی به هدف نهایی که رشد و توسعه کسب و کار است خواهید رسید.
من شهروز اسراریان با بیش از 2 دهه تجربه و سابقه فعالیت در راه اندازی و توسعه کسب و کار در حوزه های فروشگاهی، خدماتی و تولیدی هستم. در این مدت با عنوان مشاور و کوچ کسب و کار با مجموعه های بسیاری افتخار همکاری داشته ام. و در این کارگاه تصمیم دارم تا تجربیات خودم را از سالها حضور در جلسات مشاوره و کوچینگ ، در کارگاه آموزشی و کاربردی روبیک کسب و کار به اشتراک بگذارم.
کارگاهی که می تواند با باز طراحی و پیاده سازی اصولی 4 بخش حیاتی کسب و کار ، شما را در مسیر راه اندازی یا گسترش یک کسب و کار پولساز و موفق همراهی کند…!
چرا این کارگاه پیشنهاد می شود؟
بهطور قطع به شما میگویم که صاحبان کسب و کار با گذشت زمان، باید در مدل کسب و کاری خود تجدیدنظر کنند تا بتوانند خودشان را با تغییرات محیطی و شرایط بازار تطبیق دهند. موضوعاتی که در این کارگاه مطرح می شود بر اساس همین اصل طراحی شده و به شما صاحبین کسب و کار کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن و با بیشترین بازخورد بتوانید به صورت اصولی به سازگاری بیزینس تان بپردازید و با نمونه های موفق آشنا شوید.
4 دلیل مهم برای موفقیت شما پس از حضور در کارگاه…
1. مزیت رقابتی خود را مشخص میکنید.
- آیا رقابت در بازاری که در آن فعالیت میکنید زیاد است؟
- برای برنده شدن در این رقابت برنامهای هم دارید؟
در بازارهای رقابتی، مزیتی که برای مشتری ایجاد میکنید، میتواند برگه برندۀ شما در جذب مشتری باشد. مزیت رقابتی برای هر کسب و کاری متفاوت است. مثلاً برای یک شرکت طراحی سایت، پشتیبانی قوی و برای یک شرکت توریستی، یادآوری دقیق برنامههای پرواز، می تواند یک مزیت رقابتی باشد.
حالا فکر کنید با مدلی که برای کسب و کارتان می سازید چطور می توانید مزایای رقابتی درستی در مقابل چشمان مشتریان ایجاد کنید و روزانه طبق آن برنامهریزی کنید.
2. میتوانید کسب و کارتان را توسعه دهید.
- پای حرفهای هر مدیر یا موسس کسب و کاری که بنشینید، از رویاهایش برای پیشرفت و توسعۀ کسب و کار میگوید. شما هم از این مدیرها هستید؟
با حضور در این کارگاه این امکان را به راحتی بدست خواهید آورد تا با طراحی بیزینس مدل و بهروزرسانی مداوم آن، بهطور پیوسته سودتان را مدیریت کنید و از درآمدتان بخشی را به توسعه کسب و کار اختصاص دهید.
3. پایداری مالی دارید.
یکی از فاکتورهایی که موفقیت کسب و کار را تضمین میکند، ثبات مالی در هر شرایطی (حتی در شرایط بد اقتصادی و رکود بازار) است.
سالانه تعداد زیادی از کسب و کارها به دلیل ضعف در مدیریت مالی مجبور به تعطیلی میشوند. این در حالی است که مدل کسب و کار موفق، شما را از میزان سودتان در بازههای زمانی مشخص آگاه می کند و کمک می کند تا با شناسایی فرصت های پیش رو و اصول طراحی منابع درآمدی به افزایش سودآوری در کسب و کار دست پیدا کنید و ضربالعجلی برای مقابله با ضرر و زیان دارد.
4. سرمایهگذار جذب میکنید.
اگر کسب و کار کوچکی دارید و به دنبال جذب سرمایه هستید، این بخش اصلیترین دلیل شما برای حضور در این کارگاه است.
سرمایهگذاران به خوبی با میزان شکست کسب و کارهای کوچک آشنا هستند. آنها در قدم اول میخواهند بدانند که برنامه شما برای کسب سود چیست؟ ما در این کارگاه تمام آنچه را که برای سرمایه گذاران حایز اهمیت و شرایط فراهم کردن آن را به شما آموزش خواهیم داد.
پس بزرگترین مزیت حضور شما در این کارگاه می تواند برای ارائه کسب و کارتان به سرمایهگذار باشد.
برخی از مباحث دوره:
- مفهوم نوآوری در کسب و کار
- راز ایجاد کسب و کارهای پولساز
- چگونگی دست یابی به بازار هدف
- چرایی و چگونگی پردازش مزیت رقابتی
- طراحی بیزینس مدل کسب و کار
- اصول تامین منابع و تیم سازی
- مدیریت منابع و بهره برداری از شرکای تجاری
- طراحی مدل های درآمدی و پولساز
- برنامه ریزی و مدیریت ساختارهای هزینه ای
- آشنایی با کانون های نوآور در کسب و کار
در این دوره چه بدست می آوریم...؟
شاید این سوال خیلی کلی به نظر برسد، اما بد نیست بدانید که پشت این سوال، رشتهای از سوالات دیگر پنهان شده، که با گذراندن این کارگاه به پاسخ تمام سوالات زیر خواهید رسید.
1. مخاطب هدف من چه کسی می تواند باشد؟
2. من باید چه دردی از مخاطبانم را درمان کنم؟
3. کسب و کار من چه ارزشی برای مشتری ایجاد میکند؟
4. قرار است چطور مشتریها را جذب و حفظشان کنم؟
5. از چه راه هایی می توانم کسب درآمد کنم؟
6. بهتر است خدمات خودم را از چه طریقی به مشتریان عرضه کنم؟
7. مدیریت هزینهها را چگونه باید انجام بدهم؟
8. سودآوری در کسب و کارم را به چه صورت افرایش بدهم؟
9. ارتباطم با مشتریان و بازاریابی را چگونه پیش ببرم؟
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
- کسانی که صاحب کسب و کار هستند و می خواهند دید گسترده ای به آن داشته باشند.
- افرادی که به فکر رشد و توسعه کسب و کارشان هستند.
- اشخاص بلند پرواز و شجاعی که می خواهند یک کسبوکار پولساز راهاندازی کنند.
چرا این کارگاه به تمام فعالین در حوزه کسب و کار پیشنهاد می شود...
در طی سالیان گذشته به واسطه ارتباطی که با کارآفرینان و مدیران کسب و کارها داشتم. منجر به این شد که بتوانم قدم های مثبت و موثری در بیزینس های مختلف ایجاد کنم. و همین موضوع من را مصمم کرد تا چکیده تجربیات خودم را در قالب یک کارگاه عملی و کاربردی تحت عنوان روبیک کسب و کار با شما عزیزان به اشتراک بگذارم.
نکته ارزشمند این کارگاه این است که مطالبی که ارائه می شود صرفاً بر اساس یک سری فرضیات و مطالعات دانشگاهی و تحقیقاتی جمع آوری شده نیست. بلکه تمام مواردی که در این کارگاه ارائه می کنم بارها و بارها توسط خودم در بیزینس های شخصی و همچنین کسب و کارهای مختلفی که به عنوان مشاور و کوچ افتخار همکاری با آنها را داشته ام اجرا و نتایج فوق العاده ای گرفته ام.
همین موضوع من را مصمم کرد تا آموخته ها و تجربیات شخصی ام را با جزییات و به همراه نمونه های موردی فراوان با شما عزیزان به اشتراک بگذارم…
این دوره ضمانت بازگشت وجه دارد.
در صورت عدم تطابق دوره با سرفصلها، وجه پرداختی شما را بازگشت خواهیم داد.
دوره های مرتبط
سفر به قلب مشتریان
در دوره سفر به قلب مشتریان چه می آموزید؟ درگیر کردن ذهن مشتریان برای افزایش درآمد از هر مشتری! رازهای…
کارگاه کپسول میلیاردی
در کارگاه کپسول میلیاردی چه می آموزید؟ تکنیک های فروش انفجاری و تبلیغات موثر در کسب و کار میلیاردی کارگاه…
کارگاه راه اندازی باشگاه مشتریان
در کارگاه راه اندازی باشگاه مشتریان چه می آموزید؟ صفر تا صد اصول راه اندازی باشگاه مشتریان در کسب و…
chat_bubble_outlineنظرات
قوانین ثبت دیدگاه
- دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
- دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
- از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
- امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص دانشجویان دوره می باشد.
23,750,000 تومان
ثبت نام دوره متوقف شده است
شهروز اسرایان
مشاور و متخصص فروش و مارکتینگکارآفرین، مدرس و مشاور در حوزه راه اندازی کسب و کار، مارکتینگ و وفادارسازی مشتریان
ثبت نام دوره متوقف شده است
رسول یارعلی( دانشجوی دوره )
کارگاه بسیار عالی بود
مطالب کارگاه تماما کاربردی و ساده عنوان شد
متشکرم از شما
شهروز اسراریان(مدیریت)
از اینکه مورد قبول واقع شد بسیار خرسندم
به امید حضور شما در کارگاه های بعدی