هزینه مشتری رو بالا ببر!
آیا می دانید با راه اندازی باشگاه مشتریان می توانید هزینه های مشتریان خودتون رو بالا ببرید و آنها را به خودت وفادار کنید.
راهاندازی باشگاه مشتریان، این امکان برای شما فراهم میکند. تا بر اساس سوابق خرید هر مشتری مثل تعداد دفعات مراجعه، مقدار خرید هر مشتری، قدمت هر مشتری و خیلی سناریوهای جذاب دیگه مشتریان رو گروهبندی کنید. و برای هر گروه امتیازات ویژهای در نظر بگیرید.
با این روش مشتریان از مزایا و امتیازات بیشتری نسبت به رقبای شما بهرهمند میشوند. و به خاطر ارزشی که برای اونها ایجاد کرده اید. ترجیح میدهند تا در کسب و کار شما باقی بمانند و حتی در صورت ایجاد مشکل هم با شما وارد مذاکره بشوند تا امتیازات خودشان را حفظ کنند!
چنانچه دارای مجموعهای هستی که از حضور مجدد مشتریان در کسبوکارتون ذینفع می شوید. پیشنهاد میکنم تا از مشاوره های رایگان ما در جهت راه اندازی باشگاه مشتریان بهره مند شوید.
مطمئن باش پیشنهادهای جذابی برای شما خواهیم داشت!
- پیشنهاد میکنم؛ ویدئوی کوتاه زیر که پیرامون همین موضوع است را مشاهده کنید….
زیر این مقاله بنویسید که چه برنامههایی برای حفظ مشتریان خودتون توی کسبوکار دارید تا بیشتر ئر مورد این موضوع صحبت کنیم؟
دیدگاهتان را بنویسید