دنبال کیفیت عالی نباش!
16 مرداد 1401
ارسال شده توسط شهروز اسراریان
173 بازدید
خیلیها بر این باورند که همیشه و همه حال باید کیفیت عالی رو به مشتریان عرضه کنند. در صورتی که اینجوری نیست!
شاید از شنیدن این حرفم تعجب کنید. اما کیفیت در واقع مرغوبیت کالا و خدمات از دید مشتریان هدف شما است. چرا که در یک صنف و ۲ تا کسب و کار یکسان هم کیفیت کاملا معنای متفاوتی داره!
برای مثال: کیفیت غذا در رستورانی که داره غذای کارگران رو در منطقهای با درآمد پایین عرضه میکند. با رستورانی که در منطقهای بالای همان شهر داره به اشخاص با درآمد بالا سرویس میدهد کاملا متفاوت است.!
پس نکتهای که باید رعایت بشه اینه که ما باید اول مخاطب هدفمون رو بشناسیم. تا بتوانیم به تعریف درستی از کیفیت برای مشتریان برسیم.
- پیشنهاد میکنم؛ ویدئوی کوتاه زیر که پیرامون همین موضوع است را مشاهده کنید….
آیا شما با چالش کیفیت توی کسبوکارتون مواجه بوده اید…؟
برچسب ها:
BPMSآموزش راه اندازی کسب و کار اهوازآموزش مدیریت کسب و کار اهوازاتوماسیون اداری اهوازاتوماسیون صنعتیاتوماسیون فروشبسته بندی اهوازچرخه کاری در فروشراه اندازی اتوماسیون اداریراه اندازی اتوماسیون اهوازراه اندازی سیستم فروش اهوازسیستم سازی فروشطراحی ارزش پیشنهادیطراحی خدمات عالیطراحی فرایندهای فروشطراحی محصولفرایندسازی در کسب و کارکیفیت کالا و خدماتمزیت رقابتی
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بازاریابی با اتوماسیون چطور به فروش کمک می کند!؟
اتوماسیون چطوری در ارسال اطلاعات و بازاریابی به ما کمک میکند؟ارسال اطلاعات و بازاریابی با...
اینجوری سبد خرید مشتری بزرگ میشه…!
می دونی چطوری باید سبد خرید مشتریان رو بزرگ تر کرد؟داشتن طرح و برنامه در...
راز درآمد بیشتر از هر مشتری!
می دونی چطوری می تونی از هر مشتری درآمد بیشتری به دست بیاری؟برای درآمد بیشتر...
چرا مشتری از رقیب می خره؟
تا حالا به این فکر کردی که چرا مشتریان شما قیمت رو به کالای با...
هزینه مشتری رو بالا ببر!
آیا می دانید با راه اندازی باشگاه مشتریان می توانید هزینه های مشتریان خودتون رو...
باکسینگ کن… راحت تر بفروش!
تکنیک باکسینگ در فروش یا بستههای پیشنهادی برای کسبوکارهایی که کالا محور هستند بسیار کاربرد...
دیدگاهتان را بنویسید